به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی اغاز شد که من یونایتد برای نزدیک شدن به صدر جدول نیاز مبرمی یه پیروزی برابر استوک سیتی داشت.

 

بازی در دقایق ابتدایی آرام دنبال شد و دو تیم موقعیت چندان مهمی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند. اما در دقیقه 17 دروازه یونایتد روی اشتباه بازیکنان این تیم باز شد. نفوذ بازیکنان استوک و ارسال از جناح چپ توسط آرناتویچ به خوان ماتا برخورد کرد تا از کنار پای دخیا وارد دروازه شده و گل اول استوک به ثمر برسد.

 

 

 

 

 

در دقیقه 27 و روی همکاری ماتا و فلینی، هافبک بلژیکی من یونایتد می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما گرانت مانع آن شد. در ادامه شیاطین سرخ تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی داشتند و توپ و میدان را در اختیار گرفته بودند.

 

در دقیقه 31 بهترین موقعیت برای به تساوی کشیدن بازی توسط شیاطین سرخ از دست رفت. پاس زلاتان برای ماتا موقعیت خوبی را برای هافبک اسپانیایی فراهم کرد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت تا بازی با برتری استوک دنبال شود.

 

 

 

 

در اواخر نیمه اول شیاطین سرخ دو موقعیت بسیار خوب را از دست دادند. ابتدا و در دقیقه 41 فلینی با ضربه ای چکشی دروازه گرانت را تهدید کرد که با واکنش این سنگربان مواجه شد. یک دقیقه بعد پوگبا بهترین موقعیت را در محوطه جریمه به دست آورد اما ضربه او نیز توسط گرانت مهار شد و نیمه اول با تک گل برتری استوک به پایان رسید.

 

 

 

 

در شروع نیمه دوم شیاطین سرخ تلاش زیادی برای باز کردن دروازه میزبان انجام دادند اما در خلق موقعیت خطرناک ناکام بودند. در دقیقه 58 زلاتان می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما همانند نیمه اول گرانت سد محکمی در برابر حملات یونایتد بود.

 

در دقیقه 64 استوک می توانست بر خلاف جریان بازی گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه شقیری توسط دخیا مهار شد. در ادامه، دفاع منسجم و فشرده استوک اجازه خلق موقعیت به یونایتد نداد و تعویض های مورینیو نیز تغییری در روند بازی ایجاد نمی کرد.

 

در دقیقه 75 راشفورد موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه استوک داشت اما ضربه دیدنی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه بعد و روی پاس رونی، این بار پوگبا شانس خود را از پشت محوطه امتحان کرد که این موقعیت نیز منجر به گل تساوی نشد.

 

 

 

 

در دقیقه 86 بهترین موقعیت یونایتد برای رسیدن به تساوی از دست رفت. لینگارد از پشت محوطه با ضربه ای دیدنی دروازه استوک را تهدید کرد اما ضربه او به تیر برخورد کرد تا آه از نهاد هواداران شیاطین سرخ بلند شود.

 

 

 

 

اما شیاطین سرخ بالاخره در دقیقه 92 موفق شدند قفل دروازه استوک را شکسته و به گل تساوی برسند. یونایتد در جناح چپ صاحب ضربه آزاد شد و رونی با شوت فوق العاده موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

 

 

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

منبع : سایت ورزش 3