نتیجه تصویری برای حمید درخشان و علی کریمی


به گزارش ورزش سه ، ستاره سابق سرخ ها در دهه 1360 که در دو مقطع به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است ، بعد از امتناع علی کریمی از ادامه همکاری با مجموعه فعلی نفت ، جای او را گرفت . در خبر سایت نفت آمده : با توجه به برگزاری سوپرجام در روز جمعه و عدم موافقت علی کریمی و همکارانش برای عقد قرارداد، باشگاه نفت برای انتخاب سرمربی جدید با حمید درخشان وارد مذاکره شد و وی بعنوان سرمربی جدید نفت با باشگاه به توافق رسید. 


این سومین جانشینی درخشان در قامت سرمربی به جای یکی از ستاره های تاریخ پرسپولیس است . او اولین بار در سال 1372 به جای علی پروین نقش مربی بازیکن را گرفت و سه فصل پیش هم در یک روز پرماجرا جانشین علی دایی شد و حالا ،  در حالیکه شرایط نفت بحرانی است و کمتر کسی حاضر به پذیرش مسئولیتی در آن است ، هدایت این تیم را برعهده گرفت تا نفت را نیز به سیاهه کارنامه مربیگری اش اضافه کند . 


درخشان بعد از جدایی از پرسپولیس مدت کوتاهی در تیم خونه به خونه بابل کار کرد . او امشب پس از نزدیک به سه فصل دوباره در ورزشگاه آزادی حضور خواهد یافت و تیمی را به میدان می فرستد که هیچ کس نمی تواند ترکیب احتمالی آن را به درستی پیش بینی کند .  تیمی که با هدایت علی دایی فاتح جام حذفی شد و مجوز بازی سوپرجام را به دست آورد تا حمید درخشان درصورت حضور روی نیمکت نفت دربازی امشب مقابل پرسپولیس در یک آن جانشین دایی و کریمی شده باشد!

منبع :  ورزش سه