به گزارش "ورزش سه"، مثل همیشه همه در ابتدا منتظر تاریخ رویارویی رئال مادرید و بارسلونا بودند و جالب اینکه دیدار رفت این دو تیم احتمالا از همین حالا یک روز به تعویق افتاده است.

 

طبق قرعه کشی رئال مادرید روز 29 مرداد و از هفته اول لالیگا در زمین لاکرونیا به میدان خواهد رفت و بارسا نیز میزبان رئال بتیس خواهد بود. فصل گذشته نیز بارسا در هفته اول پذیرای بتیس بود و 6-2 این تیم را شکست داد. اتلتیکو نیز در هفته اول میزبان تیم تازه لالیگایی شده جیرونا خواهد بود.

 

در هفته پایانی نیز رئال مادرید در زمین ویارئال به میدان می رود و بارسا در نوکمپ میزبان سوسیداد است. اتلتیکو نیز در ورزشگاه جدید خود متروپولیتانو به مصاف ایبار خواهد رفت.

 

 

 

 

و اما ال کلاسیکوی رفت در هفته 17 برگزار می شود. تاریخ اولین ال کلاسیکوی لالیگا، چهارشنبه 20 دسامبر(29 آذر) تعیین شد که 4 روز پس از بازگشت رئال از جام جهانی باشگاه ها در امارات خواهد بود. در این بازی رئال میزبان است و کهکشانی ها احتمالا خواهان تعویق بازی به روز پنجشنبه خواهند شد. این آخرین بازی دو تیم در سال 2017 محسوب می شود.

جالب تر اینکه بازی برگشت دو تیم از هفته 36 و روز 6 ماه می در نوکمپ برگزار می شود که به احتمال فراوان نقشی تعیین کننده در قهرمانی لالیگا خواهد داشت.

 

دربی رفت مادرید بین اتلتیکو و رئال نیز 28 آبان ماه در ورزشگاه اتلتیکو برگزار می شود.

 

تقویم بازی های رئال: 

 


منبع :  ورزش سه