به گزارش "ورزش سه"، جذب کوتینیو از سوی بارسلونا به واقعیت نزدیک می شود. اتفاقی که تا همین چند هفته پیش غیرممکن به نظر می رسید و با مخالفت جدی باشگاه لیورپول مواجه شده بود، حالا در شرف وقوع است.

 

 

 

 

بارسلونا 10 روز پیش در لندن با مدیربرنامه های کوتینیو به توافقات نهایی رسید ولی مشکل، راضی کردن باشگاه لیورپول بود.

هفته گذشته اعلام شد که مدیریت لیورپول نیز مخالفتی با فروش کوتینیو با رقمی بالغ بر 100 میلیون یورو ندارد و تنها مخالف این انتقال، یورگن کلوپ است. سرمربی آلمانی لیورپول که برنامه ویژه ای برای استفاده از کوتینیو در فصل آتی تدارک دیده بود، حالا در آستانه از دست دادن ستاره برزیلی تیمش قرار دارد.

 

 

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، امروز اسکار گارائو (مدیر داخلی)، رائول سانیه هی (مدیر بخش فوتبال) و خاویر بورداس (مدیر اقتصادی) از طرف بارسلونا به انگلیس رفته اند تا کار انتقال کوتینیو را نهایی کنند. ستاره برزیلی اعلام کرده است که دوست دارد جدایی اش از لیورپول کلا دوستانه و با رضایت باشگاه باشد.

 

پیشنهاد بارسلونا احتمالا 90 +10 میلیون یورو خواهد بود و با توجه به اینکه توافق با خود بازیکن انجام شده، به نظر نمی رسد مقاومت چندانی از سوی باشگاه لیورپول صورت بگیرد. باشگاه انگلیسی البته بی میل نیست در این بین یک بازیکن از بارسا را وارد پروسه انتقال کوتینیو کند. آندره گومس، دنیس سوارز و حتی آردا توران می توانند بازیکنان مورد نظر قرمزها باشند.

 

هدف بارسلونا قطعی کردن انتقال کوتینیو و معرفی او پیش از روز شنبه است تا حتی بتواند از او در برابر رئال در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا هم استفاده کند. بارسا پس از جذب کوتینیو، تمام تمرکز خود را روی جذب عثمان دمبله از دورتموند خواهد گذاشت.

 

منبع : ورزش سه