چلسی و برنلی


به گزارش ورزش 11 ، تیم های فوتبال چلسی و برنلی عصر امروز از ساعت 18:30 در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند که این دیدار سراسر هیجان در نهایت با برتری 3 - 2 برنلی به پایان برسد . گلهای چلسی را در این دیدار  آلوارو موراتا در دقیقه 69 و داوید لوئیز در دقیقه 88 به ثمر رساندند و گلهای برنلی نیز توسط سم ووکس در دقایق 24 و 43 و استیفن وارد در دقیقه 39 به ثمر رسید .

 

شاگردان شان دیچ در این دیدار دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند با شکست چلسی در ورزشگاه خانگی اش اولین شگفتی بزرگ این فصل لیگ برتر انگلستان را رقم بزنند . این بازی از همان ابتدا برای یاران کونته دشوار آغاز شد و پس از گذشت 15 دقیقه از زمان بازی گری کیهیل کاپیتان چلسی به خاطر خطای واضحی که روی بازیکن برنلی انجام داد از زمین بازی اخراج شد و این آغاز فروپاشی چلسی بود .

 

در ادامه برنلی در فاصله کمتر از 20 دقیقه سه بار دروازه قهرمان فصل گذشته را در ورزشگاه خانگی اش باز کرد تا این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه عجیب 3 - 0 به سود برنلی به پایان برسد . در ادامه گلهای آلوراو موراتا در دقیقه 69 و داوید لوئیز در دقیقه 88 نیز نتوانست به چلسی کمک کند که حداقل امتیاز ممکن از این دیدار را کسب کند . ضمن اینکه این تیم از دقیقه 81 با اخراج سس فابرگاس نه نفره نیز شده بود .

 

با این شکست چلسی تا این لحظه در رتبه نازل هفدهم جدول لیگ برتر انگلستان قرار گرفت و برنلی نیز در رتبه سوم جدول حضور پیدا کرد .

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11

صاحب حقوق سایت : شرکت خورشیدعصر ارتباطات