به گزارش "ورزش سه"، جدال تشریفاتی امروز با کره جنوبی بهترین فرصت برای کارلوس کی روش سرمربی ایران بود تا با محک زدن شاگردان خود در مقابل حریفی قدرتمند برای حضور در مرحله نهایی جام جهانی برنامه ریزی کند. با وجود تشریفاتی بودن بازی با کره کی روش که دوست نداشت رکوردهای خوب تیم ملی در این مرحله خدشه دار شود، ترکیبی ایده آل برای نمایش مناسب در سئول و حفظ روند شکست ناپذیری را روانه میدان کرد.


در درون دروازه علیرضا بیرانوند مرد شماره یک انتخاب شد تا همچنان روند کلین شیت ها و گل نخوردن در این مرحله را حفظ کند. بیرانوند که در ترکیب پرسپولیس روزهای خوبی را طی می‌کند باید آمادگی اش برای حفظ پیراهن شماره یک را در سئول به رخ بکشد.


در خط دفاع زوج پورعلی گنجی و محمد انصاری در مرکز قرار گرفتند تا در سمت راست رامین رضائیان و در سمت چپ میلاد محمدی مثل همه بازی های قبلی نمایش تاثیرگذاری از خود نشان بدهند. حضور محمد انصاری در کنار پورعلی گنجی سورپرایز بزرگ کارلوس بود.

 

هافبک تدافعی ایران سعید عزت الهی نام دارد که در کنار او احسان حاج صفی و اشکان دژاگه به عنوان هافبک های چپ و راست به میدان می روند تا مثلث میانه میدان را تشکیل دهند.


وینگر های چپ و راست تیم ملی در بازی امروز علیرضا جهانبخش و وحید امیری خواهند بود؛ ضمن این که مهاجم نوک کسی نیست جز رضا قوچان نژاد که در غیاب سردار آزمون محروم دوباره به انتخاب اول کی روش برای گلزنی به کره ای ها و ثبت خاطره ای تلخ برای طرفداران این تیم در سئول تبدیل شده است.


ترکیب 11 نفره ایران برای مصاف با کره جنوبی به این شرح است:


علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی ، محمد انصاری ، رامین رضائیان، میلاد محمدی، احسان حاج صفی ، سعید عزت الهی ، وحید امیری ، اشکان دژاگه ، علیرضا جهانبخش ، رضا قوچان نژاد

 

 

منبع خبر : ورزش سه