به گزارش "ورزش سه"، زمستان گذشته بود که اخبار مربوط به پیوستن احتمالی ایسکو به بارسا در سال 2018 به سوژه داغ رسانه های اسپانیایی بدل شد.

عدم تمدید قرارداد ایسکو که تنها یک سال دیگر از آن باقی مانده، سبب شده بود تا رسانه های بارسلونا اخبار مختلفی در مورد تماس های مسئولان بارسا با پدر و مدیر برنامه های او منتشر کنند. طبق گزارش این نشریات، بارسلونا از ایسکو خواسته بود که قراردادش را تمدید نکند تا تابستان 2018 به عنوان بازیکن آزاد پیراهن بارسا را برتن کند.

 

 

 

 

ایسکو در آن مقطع شرایط چندان خوبی در رئال نداشت ولی مصدومیت گرت بیل و دوری طولانی مدت او باعث شد تا زیدان به ایسکو اعتماد کرده و از آن پس شاهد درخشش بی نظیر این بازیکن در ترکیب رئال بودیم. ایسکو به قدری خوب کار کرد که زیدان حتی پس از بازگشت گرت بیل نیز ترجیح داد او را در ترکیب ثابت حفظ کند و در فینال لیگ قهرمانان هم از ابتدا به ایسکو میدان داد.

ایسکو در فصل جاری نیز بازیکن ثابت رئال بوده و دو شب پیش در بازی اسپانیا و ایتالیا با زدن دو گل، نشان داد که در بهترین روزهای فوتبالی خود به سر می برد.

 

 

 

 

با وجود اینکه ایسکو چند بار از تمایلش برای ماندن در رئال صحبت کرده و حتی گفته بود که قراردادش را تمدید خواهد کرد؛ ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است. بسیاری منتظر بودند او پیش از اتمام مهلت نقل و انتقالات قراردادش را تمدید کند ولی فعلا خبر جدیدی در این زمینه منتشر نشده است.

 

در بارسلونا همچنان امیدوارند که ایسکو از تمدید با رئال خودداری کند تا ژانویه با وی پیش قراداد امضا کنند. ایسکو از زمستان آتی آزاد است با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود. مسئولان بارسلونا ایسکو را بهترین جانشین برای اینیستا می دانند.

 

 

 

 

از سوی دیگر نشریه اوکی دیاریو، نزدیک به باشگاه رئال امروز اعلام کرد که قرارداد ایسکو دو هفته دیگر رسما تمدید خواهد شد و نگرانی از این بابت وجود ندارد. طبق ادعای این منبع، قرارداد او تا 2022 و رقم فسخش نیز از 150 به 700 میلیون یورو افزایش خواهد یافت. آس هم سه هفته پیش ادعا کرده بود که تمدید قرارداد ایسکو پیش از عزیمت رئال به تور امریکا نهایی شده است.

در هر صورت باید صبر کرد و دید که طی هفته های آینده چه اتفاقات جدیدی در مورد ایسکو رخ خواهند داد.

منبع خبر : ورزش سه