به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که در دو دیدار قبلی شان مقابل والنسیا و لوانته با تساوی متوقف شده بودند، در دیدار امشب نمایش بهتری داشتند و در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.

 

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه سوسیداد ایجاد کردند؛ اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان میزبان هم روی دروازه رئال خطرساز شدند و می توانستند به گل اول بازی برسند؛ اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا دروازه ناواس بسته بماند.

 

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه رئال در دقیقه 19 به گل رسید. روی ارسال کاسمیرو بود که تلاش سرخیو راموس برای زدن برگردان ثمری نداشت؛ اما بورخا مایورال از فرصت استفاده کرد و با ضربه ای محکم، کار را تمام کرد.

 

 

بعد از این گل بازیکنان سوسیداد ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه رئال به وجود آوردند تا اینکه سرانجام در دقیقه 27 به گل تساوی رسیدند.

 

روی ارسال خطرناک اودریوسولا، توپ روی تیر دوم به کوین رودریگس رسید و ضربه نه چندان دقیق او با اشتباه کیلور ناواس، وارد دروازه رئال شد.

 

رئالی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و بعد از اینکه کاسمیرو یک موقعیت خوب را از دست داد، رئال در دقیقه 36 بار دیگر پیش افتاد.

 

این بار هم روی فرصت طلبی مایورال بود که بعد از یک توپ ربایی، خیلی سریع خود را به محوطه جریمه حریف رساند و ارسال کوتاه او با برخورد به کوین رودریگس، تبدیل به یک گل به خودی شد.

 

 

 

در دقایق پایانی نیمه اول تلاش دو تیم برای زدن گل های بعدی ثمری نداشت و رئال با برتری 2-1 به رختکن رفت.

 

نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد؛ اما حضور به موقع راموس اجازه باز شدن دروازه رئال برای بار دوم را نداد.

 

در حالی که بازیکنان سوسیداد سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، رئال در دقیقه 61 به گل سوم رسید.

 

روی پاس عالی ایسکو و فرار گرت بیل، ستاره ولزی رئال با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه فنی، توپ را به گوشه دروازه سوسیداد فرستاد.

 

 

 

 

بعد از این گل، بازیکنان سوسیداد که چیزی برای از دست دادن نداشتند، حملات زیادی روی دروازه رئال ترتیب دادند و در مقابل بازیکنان رئال هم به دنبال زدن گل های بیشتر روی ضدحملات بودند؛ اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-1 رئال به پایان رسید.

منبع : ورزش سه