۵۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

جدیدترین نتایج اینتر نشنال چمپیونز کاپ 2017


نتیجه تصویری برای اینتر نشنال چمپیونز کاپ 2017


دورتموند 3-1 میلان

نوری شاهین     باکا

اوبامیانگ P

اوبامیانگ

بایرن مونیخ 1 (2) - (3) 1 آرسنال

لواندوفسکی P      ایوبی    

بایرن مونیخ :

آلابا گل نشد - متس هوملز گل شد - کومان گل شد - رناتو سانچز گل نشد - خوان برنات گل نشد

آرسنال :

رمزی گل شد - الننی گل نشد - ناچو مونرئال گل شد - ایوبی گل شد

رم  1  (3) - (5) 1 پاری سن ژرمن

صدیق عمر          مارکینیوش

منچستر یونایتد 2-0 منچسترسیتی

لوکاکو

راشفوردکسی

میلان 4-0 بایرن مونیخ

کسی - کوترانه 2 - چاهان اوغلو

بارسلونا 2-1 یوونتوس

نیمار 2         کیه لینی

پاری سن ژرمن 2-4 تاتنهام

کاوانی - پاستوره      اریکسن - دایر - آلدروید - کین P

اینتر 1-0 لیون

یوویتیچ

چلسی 2-3 بایرن مونیخ

مارکوس آلونسو - باتشوایی          رافینیا - مولر - مولر

رم 3-2 تاتنهام

پروتی P - آندر - تومینلو          وینکس - یانسن

بایرن مونیخ 3-2 چلسی

رافینیا - مولر 2            مارکوس آلونسو  باتشوایی

بارسلونا 1-0 منچستریونایتد

نیمار

پاری سن ژرمن 2-3 یوونتوس

کودس - پاستوره       ایگواین - مارکیزیو - مارکیزیو P

رئال مادرید 4-1 منچسترسیتی

اسکار               اوتامندی - استرلینگ - استونز - دیاز

بایرن مونیخ 0-2 اینتر

                             ادر 2

اینتر 2-1 چلسی

یووتیچ - پرسیچ           کوندوگبیا G

منچسترسیتی 3-0 تاتنهام

استونز - استرلینگ - دیاز

بارسلونا 3-2 رئال مادرید

مسی - راکیتیچ - پیکه          کواچیچ - آسنسیو

رم 1 (4) - (5) 1  یوونتوس     

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی

لیست بازی های اینتر نشنال چمپیونز کاپ 2017


نتیجه تصویری برای اینتر نشنال چمپیونز کاپ 2017

📅 سه شنبه ۲۷ تیر
میلان - دورتموند ۱۵:۵۰

📅 چهارشنبه ۲۸ تیر
بایرن مونیخ - آرسنال ۱۵:۵۰

📅 پنجشنبه ۲۹ تیر
رم - پاریسن ژرمن ۵:٣۰

📅 جمعه ۳۰ تیر
من یونایتد - من سیتی ۶:۰۰

📅 شنبه ۳۱ تیر
بایرن مونیخ - میلان ۱۴:۰۵

📅 یکشنبه ۱ مرداد
یونتوس - بارسلونا ۲:٣۰
پاریسن ژرمن - تاتنهام ۴:٣۰

📅 دوشنبه ۲ مرداد
رئال مادرید - من یونایتد ۱:٣۰
اینتر - لیون ۱۶:٣۵

📅 سه شنبه ۳ مرداد
چلسی - بایرن مونیخ ۱۶:۰۵

📅 چهارشنبه ۴ مرداد
تاتنهام - رم ۴:٣۰

📅 پنجشنبه ۵ مرداد
بارسلونا - من یونایتد ۴:۰۰
پاریسن ژرمن - یوونتوس ۵:۰۰
من سیتی - رئال مادرید ۷:٣۰
بایرن مونیخ - اینتر ١۶:۰۵

📅 شنبه ۷ مرداد
چلسی - اینتر ۱۶:۰۵

📅 یکشنبه ۸ مرداد
من سیتی - تاتنهام ۲:٣۰
رئال مادرید - بارسلونا ۴:۰۰

📅 دوشنبه ۹ مرداد
رم - یوونتوس ۰۰:۳۰

منبع : سایت طرفداری

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی

اخبار و نتایج مسابقات اینتر نشنال چمپیونز کاپ 2017


نتیجه تصویری برای اینتر نشنال چمپیونز کاپ 2017


مسابقات اینتر نشنال چمپیونز کاپ مسابقاتی است که به عنوان بازی های پیش فصل قبل از شروع لیگ های اروپایی برگزار می شود.

این دوره از مسابقات با شرکت 15 تیم برگزار می شود که به شرح زیر است :

1- بایرن مونیخ

2- بارسلونا

3- دورتموند

4- یوونتوس

5- رئال مادرید

6- رم

7- میلان

8- تاتنهام

9- پاری سن ژرمن

10- چلسی

11- منچستر سیتی

12- منچستر بونایتد

13- اینتر

14- لیون

15- آرسنال

برای مشاهده لیست بازی ها به لینک زیر مراجعه کنید :

برای مشاهده جدیدترین نتایج به صورت کامل به لینک زیر مراجعه کنید :

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی

پرسپولیس قهرمان سوپر جام ایران شد

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان در فاصله کمتر از ٢٤ ساعت بعد از قبول هدایت نفت تهران به دنبال کسب جام در سوپرکاپ فوتبال ایران است و کار سختى مقابل برانکو و شاگردان با انگیزه اش پیش رو دارد.
سرمربى کروات سرخپوشان که بعد از ٩ سال پرسپولیس را به جام رسانده اکنون قصد دارد بار دیگر جشن قهرمانى را در آزادى برپا کند و باید دید تقابل او و درخشان چه نتیجه اى در پى خواهد داشت.


با گزارش لحظه به لحظه این دیدار و حواشى آن، خبرنگار و عکاس ورزش سه را در استادیوم آزادى همراهى کنید.


استادیوم آزادى  
داور: بیژن حیدرى      کمک داوران: علیرضا ایلدروم و یعقوب حجتى

 

 




پرسپولیس

 

علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، وحید امیری(کامیابی نیا 84)، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان (حمید طاهرخانی، دقیقه 88)، مهدی طارمی (دقیقه 74، سیامک نعمتی) و علی علیپور
سرمربى: برانکو ایوانکوویچ

 


نفت تهران

 

میلاد فراهانی، جهانبخش ذبیحی‌طاهر، حسین جعفری، فرید محمدی‌زاده، امیرحسین فشنگچی(علی خدایی 74)، علیرضا عزت‌کرامت، فرشاد هاشمی، علی میرخراط، مجتبی حق‌دوست، آرش شهامتی و عیسی آل‌کثیر
سرمربى: حمید درخشان

 

 

 

اخطار

 

 

فرشاد احمدزاده (43) از پرسپولیس

 

 

شرح گل ها

 

 

پرسپولیس 1 نفت تهران 0: (دقیقه 18، علی علیپور): در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس چند موقعیت مناسب را از دست داده بودند، علی علیپور روی فراری بلند، توانست با ضربه ای دقیق و بدون حرکت اضافه میلاد فراهانی را تسلیم و گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

 

 

پرسپولیس 2 نفت تهران 0: ( دقیقه 66، محسن مسلمان): هافبک شماره 77 سرخپوشان روی حرکت بازیکنان سمت راست این تیم و ارسال پاس خوب از سوی علی علیپور با شوتی دیدنی گل دوم تیمش را به ثبت رساند.

 

پرسپولیس 3 نفت تهران 0: (دقیقه 83، فرشاد احمدزاده) ارسال زمینی ماهینی برای استفاده از بازیکنان داخل محوطه جریمه با اشتباه مدافع نفت و تکل بی مهابا روی سیامک نعمتی، داورا را مجاب به اعلام ضربه پنالتی کرد. این ضربه را فرشاد احمدزاده به گل سوم تیمش تبدیل کرد تا بعد از مدت ها ضمن گلزنی برای سرخپوشان تمام شادی های ناتمامش را به اجرا بگذارد.

 

 

شرح نیمه اول:

 


پرسپولیس در یکی از یک طرفه ترین نیمه های خود تنها به دلیل فشار سنگین تمرینات آماده سازی از ثبت نتیجه برتر از برد یک گله نرسید. نفت تهران که تنها 9 ساعت پیش از این بازی توانسته بود با دروازه بان خود به توافق دست یابد و سرمربی‌اش نیز در کمتر از 24 ساعت از حضورش روی نیمکت این تیم عذر

چند بازیکن این تیم را خواسته بود، شاگردان برانکو با فشار روی دروازه حریف بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفته بودند و مهدی طارمی و علی علیپور می‌توانستند خیال برانکو و هوادارانش را برای دستیابی به پیروزی راحت کنند.
با این حال تنها علی علیپور توانست سرخ‌ها را به خواسته شان در نیمه اول برساند و بازی کم برخورد دو تیم با همان یک گل در 45 دقیقه ابتدایی خاتمه یافت.

 

 

دقایق حساس


 

دقیقه 4: ارسال ضربه ایستگاهی توسط محسن مسلمان در یک رفت و برگشت به مهدی طارمی رسید و در حالی که این بازیکن برای ضربه آکروباتیک خود را مهیا می کرد با علیپور قاطی کرد تا تنها یک کرنر نصیب آنها شود.

 

 

دقیقه 8: دومین موقعیت جدی برای پرسپولیس روی ارسال وحید امیری و مهیا شدن توپ برای علیپور با واکنش موفق میلاد فراهانی و تکل مدافع نفت یک کرنر برای این تیم شکل داد.

دقیقه 9: ارسال کرنر توسط محسن مسلمان و ضربه سر علی علیپور با بدشانسی این مهاجم شمالی راهی به دروازه نیافت و توپ با اختلافی کم راهی اوت شد.
دقیقه 27: روی حرکات ترکیبی بازیکنان پرسپولیس، مهدی طارمی موقعیت خوبی به دست آورد که ارسال زمینی او برای فرشاد احمدزاده با ضربه دقیقی برای باز کردن دروازه نفت همراه نشد.

دقیقه 36: حرکت پا به توپ حسین ماهینی به داخل محوطه جریمه نفت و پاس فوق العاده او برای مهدی طارمی با سهل انگاری این بازیکن راهی به دروازه نیافت و توپش راهی بیرون رفت.

دقیقه 45: آخرین شانس پرسپولیس برای افزایش تعداد گل هایش در نیمه اول با خطا روی علیپور در گوشه محوطه جریمه نفت شکل گرفت. این ضربه را محسن مسلمان ارسال کرد که البته بازیکنی موفق به زدن ضربه سر مناسب نشد.

 

 

دقیقه 50: فرار جالب توجه فرشاد احمدزاده به سمت دروازه نفت و ارسال او برای طارمی پیش از ضربه مهاجم سرخ‌ها با دفع مدافعان راهی اوت شد.
دقیقه 52: فضای مناسب برای شوتزنی علی علیپور با ضربه این مهاجم همراه شد که توپش با اختلاف راهی بیرون شد.

دقیقه 55: مصدومیت میلاد فراهانی باعث وقفه ای دو دقیقه ای در جریان بازی شد تا کادرپزشکی برای بررسی شرایط این دروازه بان راهی زمین شود.

دقیقه 58: حرکت علی علیپور پشت محوطه جریمه توپ مناسبی را برای احمدزاده فراهم کرد که ضربه شماره 10 پرسپولیس در دو مرحله توسط فراهانی مهار شد.

دقیقه 60: علی عزتی دقیقا روی خط محوطه جریمه علی علیپور را متوقف کرد تا بیژن حیدری به نشانه خطا در سوت خود بدمد و سرخپوشان را صاحب یک فرصت ایده آل کند. این ضربه اما از سوی انصاری به خوبی نواخته نشد تا فرصت از دست برود.

دقیقه 73: ارسال مسلمان روی دروازه و اشتباه مدافعان و دروازه بان نفت فرصت خوبی نصیب فرشاد احمدزاده کرد که ضربه سر این بازیکن از روی خط محوطه جریمه با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 77: شوت راه دور عیسی آل کثیر با اختلاف زیادی راهی اوت شد تا نفت همچنان در ایجاد خطر روی دروازه بیرانوند ناکام باشد.

دقیقه 80: پاس پشت پای فوق العاده از سوی سیامک نعمتی، وحید امیری را با دروازه بان تک به تک کرد که ضربه این بازیکن راهی به چارچوب نیافت.

دقیقه 87: کمال کامیابی نیا، در بدو حضورش در زمین فرصت خوبی برای شوتزنی به دست آورد که ضربه اش را فراهانی در اختیار گرفت.

دقیقه 89: ارسال دیدنی شایان مصلح از سمت چپ را اینبار علی علیپور به قصد ضربه آکروباتیک نواخت که توپش با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 1+90: سیامک نعمتی مشابه ضربه ای که فصل گذشته وارد دروازه استقلال کرده بود اینبار به قصد دروازه نفت کرد که شوت 35 متری اش با دفع میلاد فراهانی راهی کرنر شد.

منبع :  ورزش سه

۳۰ تیر ۹۶ ، ۲۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی

گزارش زنده دیدار پرسپولیس - نفت تهران : سوپر جام ایران



پرسپولیس  3                                                                                       پایان بازی                                                                                   نفت تهران  0

دقیقه 17 : علی علیپور
دقیقه 65 : محسن مسلمان
دقیقه 83 : فرشاد احمد زاده



۳۰ تیر ۹۶ ، ۲۰:۵۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی

حمید درخشان جایگزین علی کریمی در نفت شد !


نتیجه تصویری برای حمید درخشان و علی کریمی


به گزارش ورزش سه ، ستاره سابق سرخ ها در دهه 1360 که در دو مقطع به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است ، بعد از امتناع علی کریمی از ادامه همکاری با مجموعه فعلی نفت ، جای او را گرفت . در خبر سایت نفت آمده : با توجه به برگزاری سوپرجام در روز جمعه و عدم موافقت علی کریمی و همکارانش برای عقد قرارداد، باشگاه نفت برای انتخاب سرمربی جدید با حمید درخشان وارد مذاکره شد و وی بعنوان سرمربی جدید نفت با باشگاه به توافق رسید. 


این سومین جانشینی درخشان در قامت سرمربی به جای یکی از ستاره های تاریخ پرسپولیس است . او اولین بار در سال 1372 به جای علی پروین نقش مربی بازیکن را گرفت و سه فصل پیش هم در یک روز پرماجرا جانشین علی دایی شد و حالا ،  در حالیکه شرایط نفت بحرانی است و کمتر کسی حاضر به پذیرش مسئولیتی در آن است ، هدایت این تیم را برعهده گرفت تا نفت را نیز به سیاهه کارنامه مربیگری اش اضافه کند . 


درخشان بعد از جدایی از پرسپولیس مدت کوتاهی در تیم خونه به خونه بابل کار کرد . او امشب پس از نزدیک به سه فصل دوباره در ورزشگاه آزادی حضور خواهد یافت و تیمی را به میدان می فرستد که هیچ کس نمی تواند ترکیب احتمالی آن را به درستی پیش بینی کند .  تیمی که با هدایت علی دایی فاتح جام حذفی شد و مجوز بازی سوپرجام را به دست آورد تا حمید درخشان درصورت حضور روی نیمکت نفت دربازی امشب مقابل پرسپولیس در یک آن جانشین دایی و کریمی شده باشد!

منبع :  ورزش سه

۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی

ترکیب پرسپولیس برابر نفت تهران در سوپر جام


نتیجه تصویری برای پرسپولیس و نفت تهران


به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات سرخپوشان که عزم خود را برای دستیابی به اولین جام فصل هفدهم فوتبال ایران جزم کرده، فارغ از تمام حواشی موجود در تیم رقیب امروزش، شاگردانش را برای این دیدار مهیا کرده است.


سرخپوشان که امروز امیدوارند بعد از قهرمانی در لیگ فصل گذشته، فصل هفدهم را با جام آغاز کنند، امروز طبق نظر برانکو ایوانکوویچ با این ترکیب به میدان خواهند رفت:


علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور


بر اساس ترکیبی که برانکو ایوانکوویچ مشخص کرده شجاع خلیل زاده  بازیکن تازه وارد این تیم از ابتدای این بازی به میدان خواهد رفت تا جانشین صادق محرمی شود. صادق محرمی به دلیل حضور در اردوی تیم امید ایران غایب این بازی است برانکو ترجیح داده در خصوص او ریسک نکند.


منبع :  ورزش سه

۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی

قرعه کشی لالیگا برگزار شد : تاریخ ال کلاسیکو مشخص شد.


به گزارش "ورزش سه"، مثل همیشه همه در ابتدا منتظر تاریخ رویارویی رئال مادرید و بارسلونا بودند و جالب اینکه دیدار رفت این دو تیم احتمالا از همین حالا یک روز به تعویق افتاده است.

 

طبق قرعه کشی رئال مادرید روز 29 مرداد و از هفته اول لالیگا در زمین لاکرونیا به میدان خواهد رفت و بارسا نیز میزبان رئال بتیس خواهد بود. فصل گذشته نیز بارسا در هفته اول پذیرای بتیس بود و 6-2 این تیم را شکست داد. اتلتیکو نیز در هفته اول میزبان تیم تازه لالیگایی شده جیرونا خواهد بود.

 

در هفته پایانی نیز رئال مادرید در زمین ویارئال به میدان می رود و بارسا در نوکمپ میزبان سوسیداد است. اتلتیکو نیز در ورزشگاه جدید خود متروپولیتانو به مصاف ایبار خواهد رفت.

 

 

 

 

و اما ال کلاسیکوی رفت در هفته 17 برگزار می شود. تاریخ اولین ال کلاسیکوی لالیگا، چهارشنبه 20 دسامبر(29 آذر) تعیین شد که 4 روز پس از بازگشت رئال از جام جهانی باشگاه ها در امارات خواهد بود. در این بازی رئال میزبان است و کهکشانی ها احتمالا خواهان تعویق بازی به روز پنجشنبه خواهند شد. این آخرین بازی دو تیم در سال 2017 محسوب می شود.

جالب تر اینکه بازی برگشت دو تیم از هفته 36 و روز 6 ماه می در نوکمپ برگزار می شود که به احتمال فراوان نقشی تعیین کننده در قهرمانی لالیگا خواهد داشت.

 

دربی رفت مادرید بین اتلتیکو و رئال نیز 28 آبان ماه در ورزشگاه اتلتیکو برگزار می شود.

 

تقویم بازی های رئال: 

 


منبع :  ورزش سه

۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی

دربی سرخابی در آلمان 31 تیر برگزار می شود

به گزارش "ورزش سه"، فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید: باتوجه به اینکه برگزاری دربی خارج از ایران برای دو باشگاه سرخ و آبی درآمدزایی به همراه خواهد داشت تصمیم گرفتیم در این زمینه به آنها کمک کنیم و بعد از جلسه ای که با مدیران این تیم خواهیم داشت تاریخ قطعی سوپرجام را مشخص می کنیم. 


این حرف فتاحی به منزله کوتاه آمدن سازمان لیگ در مقابل دو باشگاه سرخابی است. البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز دیروز در حرف های خود در مراسم بدرقه تیم امید تلویحا اعلام کرده بود که با دو باشگاه سرخابی کنار خواهد آمد. 


به گفته فتاحی نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ساعتی دیگر به سازمان لیگ می آیند و مدارک خودشان را ارائه می دهند تا زمان برگزاری دربی و سوپرجام رسما بعدازظهر اعلام بشود. البته باتوجه به توافق برگزارکننده بازی با باشگاه آرمینیابیله فلد این بازی در تاریخ 31 تیر شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. 


اسپانسر دو باشگاه سرخابی و مدیران این دو تیم امیدوار هستند با مشارکت هواداران ساکن ایران و خارج درآمد خوبی از این بازی به دست بیاورند تا از این طریق پیش پرداخت های اول فصل و بدهی های سنگین باشگاه را تامین کنند.

منبع :  ورزش سه

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی

آخرین نقل و انتقالات لیگ جزیره تا 96/4/24

وین رونی - از منچستر یونایتد به اورتون

آنتونی رودیگر - از رم به چلسی

روملو لوکاکو - از اورتون به منچستر یونایتد

جان والسترز - از استوک سیتی به برنلی

تیاس برونینگ - از اورتون به ساندرلند

کایل والکر - از تاتنهام به منچستر سیتی

جرارد دلوفئو - از تاتنهام به بارسلونا

ناتانیل چالوبا - از واتفورد به چلسی

نابی کیتا - از لیورپول به لایپزیک

مارتینز ایندی - از کریستال پالاس به استوک سیتی

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۶:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی