۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

ترکیب استقلال برابر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، برای این بازی مهم شفر تصمیم گرفت تیمش را با دو هافبک دفاعی و با امید ابراهیمی و فرشید باقری به زمین بفرستد. با این شرایط سرور چپاروف نیمکت نشین خواهد بود و در کنار بازیکنان هجومی مثل سجاد شهباززاده، حسن بیت سعید و مهدی قائدی می توانند در نیمه دوم به عنوان ذخیره طلایی وارد زمین شوند.


با وجود تمام حرف و حدیث هایی که پیش از بازی وجود داشت  شفر ترجیح داد که از حسینی که در چند بازی آخر استقلال به میدان رفته بود استفاده کند و مهدی رحمتی این بازی را از روی نیمکت تماشا می کند.


در بازی امروز روزبه چشمی، مجید حسینی، میلاد زکی پور و وریا غفوری ترکیب خط دفاع استقلال را تشکیل می دهند و امید ابراهیمی و فرشید باقری دو هافبک دفاعی استقلال خواهند بود.


همچنین خسرو حیدری و داریوش شجاعیان هم تلاش می کنند فرشید اسماعیلی و علی قربانی را در خط حمله به خوبی تغذیه کنند.


ترکیب استقلال به شرح زیر است:


حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا  غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی


منبع خبر : ورزش سه

۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۶:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی

ترکیب پرسپولیس برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و احمد نوراللهی در هفته دهم لیگ برتر قادر به همراهی پرسپولیس در جدال مقابل استقلال نخواهند بود تا برانکو همچون دیدار نفت بدون این ستاره‌ها برابر حریف قرار گیرد.

 

در این دیدار برانکو ایوانکوویچ با کمترین تغییر نسبت به جدال مقابل نفت تهران در جام حذفی تیمش را در دربی هشتاد و پنج برابر وینفرد شفر و شاگردانش حاضر می‌کند.

 

درون دروازه اما علیرضا بیرانوند انتخاب اول برانکو است. دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در این جدال سومین حضور در دربی را پشت سر خواهد گذاشت. او در دو دیدار قبلی یک بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده بود که از آن به عنوان یکی از روزهای خوب او یاد می‌شود. بیرانوند اکنون با کلین شیت برابر نفت تهران با روحیه‌ای مناسب برابر استقلال حاضر خواهد شد و باید دید موفق به برگزاری اولین جشن پیروزی خود خواهد بود یا خیر.

 

زوج خط دفاعی پرسپولیس با بازگشت سیدجلال حسینی با حضور کاپیتان اول و شجاع خلیل زاده شکل گرفته و در دو سمت دفاعی نیز حسین ماهینی و محمد انصاری حاضر می‌شوند.


در خط میانی سرخپوشان کمال کامیابی نیا  به همراه محسن ربیع خواه در پست هافبک دفاعی حاضر شده اند و در کنار آنها بشار رسن و وحید امیری حضور یافته‌اند. کمال کامیابی نیا بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون در شرایط مناسبی برای حضور در این دربی قرار دارد و وحید امیری نیز بعنوان وینگر چپ برای این تیم به میدان خواهد رفت و بشار رسن  نیز تکمیل کننده ی خط میانی تیم می باشد.

 

زوج خط حمله پرسپولیس نیز از تمام پتانسیل آنها شکل می‌گیرد. با محرومیت مهدی طارمی، سرمربی سرخپوشان تنها گادوین منشا و علی علیپور را در اختیار دارد تا بار دیگر آنها در پیشانی هجومی این تیم حاضر شوند. دو بازیکنی که طی بازی‌های اخیر با هماهنگی بالا با یکدیگر توانسته‌اند عملکرد خوبی را نیز به نمایش گذاشته و امید اول گلزنی این تیم محسوب شوند.
 

ترکیب پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا


منبع خبر : ورزش سه

۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۶:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا دهایی