لیورپول و واتفورد


به گزارش ورزش 11، لیورپول در اولین گام خود در فصل 2017/18 لیگ برتر انگلستان در حالی که می توانست با پیروزی دیدار خود را پشت سر بگذارد در واپسین دقیقه های بازی در حالی که از حریف خود با نتیجه 3-2 پیش بود با دریافت گل تساوی نتیجه پیروزی را با تساوی معاوضه کرد!

 

در جریان این دیدار حساس و جالب و پر گل که در خانه واتفورد برگزار می شد ، ابتدا در دقیقه  9 استفانو اوکاکو توانست گل اول بازی را برای واتفورد به ثمر برساند تا نتیجه کار به سود میزبان رقم بخورد، پس از آن در دقیقه 22 سادیو مانه توانست گل تساوی بخش را برای آنفیلدی ها به ثمر برساند تا باز هم همه چیز به تساوی کشیده شود.

 

سپس در دقیقه 32 دوکوره بار دیگر واتفورد را از حریف خود پیش انداخت تا بازی به اوج حساسیت خود برد و ربروتو فرمینیو از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش را برای لیورپولی ها به ثمر برساند!

 

اتنها پس از 3 دقیقه از به ثمر رسیدن گل تساوی لیورپول، محمد صلاح خرید جدید باشگاه لیورپول توانست برای اویلین بار در این دیدار تیم خود را پیش بیاندازد ، و در نهایت در دقیقه 94 بریتوس توانست گل تساوی بخش بازی را برای واتفورد به ثمر برساند تا در دقایق پایانی همه چیز تغییر کند.

 

لازم به ذکر است دیگر دیدار های هفته نخست لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 دقیقه برگزار خواهد شد.

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11

صاحب حقوق سایت : شرکت خورشیدعصر ارتباطات