منچستر سیتی و برایتون هاو آلبیون


به گزارش ورزش 11 ، آخرین دیدار عصر امروز لیگ برتر انگلستان از ساعت 21 بین تیم های برایتون هاو آلبیون و منچستر سیتی در ورزشگاه آمریکن اکسپرس استادیوم برگزار شد که در نهایت شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با نتیجه 2 - 0 حریف خود را از پیش رو بردارند . گلهای منچستر سیتی را در این دیدار آگوئرو در دقیقه 70 و لویس دان(گل به خودی)در دقیقه 75 به ثمر رساندند .

 

منچستر سیتی که در دیدارهای تدارکاتی پیش فصلش صرف نظر از بازی اول این تیم مقابل منچستر یونایتد که تنها باخت تور پیش فصل سیتیزن ها بود ، در چهار دیدار بعدی اش به پیروزی رسیده بود و با شرایطی خوب پای به ورزشگاه آمریکن اکسپرس استادیوم باشگاه برایتون گذاشت . از همان ابتدای بازی شاگردان گواردیولا سبک بازی مورد علاقه پپ گواردیولا که فوتبال مالکانه است را در دستور کار قرار دادند و حریف خود را تحت تاثیر بازی خود قرار دادند اما این برتری سیتی در حفظ توپ ثمری برای آنها در نیمه اول نداشت و این بازی در نیمه اول با حساب مساوی بدون گل به پایان رسید .

 

در نیمه دوم گواردیولا دست به ترکیب تیم خود نزد و همان شیوه نیمه اول را در پیش گرفت تا در نهایت آگوئرو مهاجم آرژانتینی سیتیزن ها موفق شد در دقیقه 70 قفل دروازه برایتون را باز کند و منچستر سیتی را 1 - 0 پیش بیاندازد . تنها 5 دقیقه پس از این گل لویس دانک مدافع برایتون با گل به خودی که وارد دروازه برایتون کرد حساب کار را 2 -0 کرد و این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید .

 

منچسترسیتی با کسب این پیروزی موقتا در رتبه دوم قرار گرفت و برایتون هم با پذیرش این شکست در رتبه نازل نوزدهم ایستاد .

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11

صاحب حقوق سایت : شرکت خورشیدعصر ارتباطات
"عنوان " تمامی مطالبی که از سایت های دیگر گرفته شده از خود وبلاگ است اما مطالب از سایت های دیگر است.
عنوان این مطلب از ماست اما منبع خبر ورزش 11 است