به گزارش ورزش سه"، دقایقی پیش در مقر فیفا در سوئیس قرعه کشی دور پلی آف مرحله مقدماتی جام جهانی منطقه اروپا به انجام رسید. تیم های ایرلند شمالی، سوئیس، ایتالیا، یونان، کرواسی، دانمارک، سوئد و ایرلند با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه های خود جواز حضور در پلی آف را کسب کرده بودند و منتظر قرعه کشی بودند تا حریفان خود را بشناسند.

 

 

 

 

بر اساس قرعه کشی انجام شده ایرلند شمالی با سوئیس، کرواسی با یونان، ایتالیا با سوئد و دانمارک با ایرلند روبرو خواهند شد. بازی های دور رفت 17-19 آبان و بازی های دور برگشت نیز 22-24 آبان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

در دور رفت ایرلند شمالی میزبان سوئیس است، کرواسی میزبان یونان، ایتالیا میزبان سوئد و دانمارک نیز میزبان ایرلند خواهد بود که بدون شک بازی ایتالیا و سوئد، حساسیتی بسیار مضاعف خواهد داشت. سوئد در رقابت با پرتغال و ایتالیا در رقابت با اسپانیا از سرگروهی و صعود مستقیم به جام جهانی بازماندند و حالا از بین آنها یکی فرصت حضور در جام جهانی را از دست خواهد داد.

نکته عجیب قرعه سختی دیگر برای سوئد است. 4 سال پیش هم این تیم در پلی آف به مصاف پرتغال رفت و با درخشش رونالدو نتوانست به جام جهانی راه یابد.

منبع خبر : ورزش سه